Outfit - tillbaka blick

2011-01-24 @ 21:13:02
Hej!
Eftersom att kategorin dagens outfit står väldigt stilla just nu, så tänkte jag bjuda er på lite gamla outfits.
Tänkte även berätta att jag ska försöka få upp dagens outfit nån dag i veckan i alla fall, för bara för att jag bor på ett internat ska det ju inte hindra att jag tar dagens outfit, eller hur? Så får fundera ut något smart.
Tills vidare får ni se lite gamla outfits:


(som vanligt är det bara klicka på bilderna för att se i större verision)
   
   
   
    


Lite "udda" outfits

Detta hade jag på mig när vi hade karnevalen i skolan,
därför jag är så svart om armar och ben. Vi var nävligen pirater.


hehe, bäbis-mage
fotografering på skolan, sista året

Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0