Fototävling!

2011-08-14 @ 22:32:24


Jag har alltid velat vara vaken när solen går upp, denna bild är tagen när vi är ute på kräftfiske premiären efter tre timmars sömn i ett vindskydd utan liggunderlag vaknade jag klockan 5 på morgonen, och strax där efter ser jag solen gå upp.  Underbart fint och lite "läskig" känsla när man ser dimman på vattnet och det kommer bara mer och mer dimma ut från skogen. En morgon jag kommer minnas och inte bara för att det var kallt och ruggit utan denna fina soluppgång!

jag är med i en fototävling som anordnas av FOTOGRAFGRUPPEN, tävlingen avslutas 20 augusti!


Kommentarer på detta inlägg
Postat av: Pernilla

Hej, jisses vilket fint foto, jag hoppas du vinner!

2011-08-15 @ 12:49:44
Postat av: Mirre

Finfint foto =D, gillar dimman

2011-08-15 @ 13:39:47
URL: http://myflowergirl.blogg.se/

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0