Planering inför vecka 36

2010-09-05 @ 22:27:57
Måndag: Skola mellan 8:50-14:00. Har redovisning i mediakunskapen om radion idag, vi hoppas väll på att det går bra! Annars så blir det efter skolan att läsa boken som ska vara utläst denna vecka, och ta det lungt. Måste lägga falukorven i frysen idag, haha!
Tisdag: Skola mellan 8:50-16:15 (dock håltimme mellan 11:15-12:15). Efter skolan blir det kanske lite plugg, annars bara ta det lungt.
Onsdag: Skola mellan 13:00-16:15 (men obligatorisk politisk debatt mellan 10:15-12:15) Redovisning av fotouppgiften på digitalt foto! Det ska nog gå bra det också. Fixa med tankekartan den ska vara klar imorgon!!
8 månader sen idag, pappa jag saknar dig <3
Torsdag: Skola mellan 10:10-16:15. Tankekartan ska redovisas, åh jag fattar ingenting av tankekartor, jag hatar tankekartor!! Menmen. Måste även efter skolan plugga lite matte!
Fredag: Skola mellan 10:10-15:05. Har ett test på Matten annars är det nog en lungn fredag!
Lördag: Läsa, läsa och läsa lite mera i boken!! Ska även försöka hinna med en liten promenad, kanske upp på det dära berget om det är hyffsat väder!
Söndag: Fortsätta läsa, läsa och läsa + att jag ska plugga matte.

Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0