I don´t like..

2010-10-26 @ 08:30:31
...tuesday!

jag böjar 8:50 och går enda fram till 16:15.. Dock har jag håltimme mellan 11:15-12:15. Men endå det är en lång dag och inte några roliga lektioner heller, jag har två timmar kemi, håltimme, lunch, en timme media och sist två timmar svenska. Men den läraren som vi har på media&svenska var sjuk igår, hmm undrar om hon kommer idag? Det visar sig :)

Jag börjar i alla fall skolan om ca 20 minuter, så ja jag ska väll börja fixa i ordning mig för en skoldag. Får se vad som händer efter skolan. Hoppas att ni får en trevlig dag, jag uppdaterar nog inge mera förrens jag slutar skolan, så det blir runt 17-tiden det blir ett till inlägg. Eller kanske lägger upp något tidsinställt inlägg annars hörs vi vid 17-tiden! Puss

Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0