Höst

2010-10-11 @ 15:06:39

Vilket höstväder vi har, i morse när vi gick och åt frukost var det otroligt kallt ute, hade nog vart minus grader under natten, för på bilarna så var det is på rutorna.. Menmen jag antar väll att vintern är påväg med små steg.

Skolan har iallafall vart bra hade matte i morse i två timmar sedan media 2 timmar! På median redovisade vi bra/dålig reklam, och ja jag gjorde ju det men sen om det gick bra eller inte var en annan sak. Och nu då jag slutade för ca 45 minuter sedan, så jag ska snart lägga mig under mitt duntäcke och läsa min bok som vi håller på att läsa på svenskan.. Vid 16:30 är det dags för kvällsmat, sedan får vi se vad som händer ikväll.
Får se om jag hinner uppdatera något mera idag, annars hörs vi imorgon.

Måste även säga att det är jätte fint väder ute klarblå himmel och solen skiner. Det tråkiga är dock att det inte värmer så mycket men när man sitter här inne så ser det iallafall ut som om det är jätte varmt och skönt ute, men jag kan visa en bild som jag för ca 5 minuter sedan tog från mitt fönster

 


Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0