Vänner

2010-05-13 @ 23:21:54
Hejsan!
Det blir några avsnitt av vänner innan jag går och lägger mig. Helt klart en av de bästa serierna som funnits! Älskar den, och sett varenda avsnitt. För ett tag sen kollade jag igenom alla 10 säsonger från första avsnittet och sen i ordning enda till sista avsnittet! Och inte skrattat så mycket på länge. Detta gjorde jag på drygt en månad, haha så gissa om jag blev fast?

Men nej jag ska återgå till avsnitten!

Kommentarer på detta inlägg
Postat av: Susanna

Hej Emma..



Om du gillar vänner kanske du gillar serien How I met your mother.. Jag (och Claes) tycker iaf att den är superbra... Lite som vänner, handlar om fem kompisar och så vidare. :)

kram...

2010-05-14 @ 16:41:00

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0