Nedräkning!

2010-06-03 @ 20:51:04
Hejsan, varför inte ta en liten nedräkning på några datum som kommer här i JUNI måndag!

5 juni
Balen på Nora Stadshotell, det börjar 17:00 och håller på till runt 01:00 tiden! Vi (jag, N, M & E) åker från Lindesberg klockan 17:00.

6 juni
Sveriges Nationaldag! Vi ska åka till Lindesberg för att fira min syster Lena som fyllde år 2 juni. Sen även förbi Mejk en sväng!

7 juni
Klassens dag hemma hos J, kommer bli skoj! Hoppas bara att det är fint väder!!

8 juni
BF-dag eller programmets dag där dem tyckte att vi skulle kolla på film hela programmet alltså 1, 2 och 3:or. Men inge roligt att göra det om det är strålande sol ute. Så vi (3:or) tycke vi skule göra nått annat iallafall om det var fint väder! Eller så skulle vi 3:or få planera Karnevalen hela dagen, vi hoppas på det sistnämda!

9 juni
Fotboll- och brännbolls turnering, och sedan talangjakt på eftermiddagen. Karneval förberedelser!

10 juni
1: or och 2:or slutar idag. Klockan 13:00 är det dags för Karneval och när Karnevalen är slut så ska vi fixa flaket, och efter det slutar vi!

11 juni
DAGEN MED STORT D ÄR HÄR!!! Idag tar jag STUDENTEN... Blir full fart hela dagen! Återkommer med mera info!

12 juni
Till Linde på födelsedags firande!

13 juni
Ta det lungt..

14 juni
Jag börjar jobba hos mammas jobb.

Kommentarer på detta inlägg
Postat av: Emelie Talvis - e t a l v i s . b l o g g . s e

svar: det har jag =D

2010-06-03 @ 22:03:21
URL: http://etalvis.blogg.se/
Postat av: Ronja

Min dag har precis börjat (tidsskillnad:) men gårdagen var bra! :) Repade med mitt band och var med min pojkvän:) Idag får vi se vad som sker:)

Det var inte några datum du hade inbokat haha, 13 juni låter som en dag jag skulle uppsakatta efter allt stohej;) kramar

2010-06-03 @ 22:29:30
URL: http://laronja.blogg.se/
Postat av: simone

11 juni förstår jag att du längtar efter :d

2010-06-03 @ 22:53:53
URL: http://fattybom.se

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0