Hinner inte!

2010-06-13 @ 21:29:44
Hejsan hinner inte skriva om studenten och helgen och det dära och inte heller planering inför nästa vecka men det får helt enkelt bli att jag skriver om det imorgon, eller när jag hinner men sak försöka hinna med det imorgon.

För måste sova, imorgon är det första dagen på "sommarlovet" och det inviger vi med att jag ska upp klockan 05:15 ungefär, för att jobba hos mamma! Mindre roligt att gå upp så tidigt men mycket roligt sen när pengarna kommer!
Så det är bara hålla ut, blir att lyssna på passet i P3 imorgon på morgonen haha det är bra och det räddar min morgon. Så nej nu sova jobba i morgon sedan Örebro en sväng, ska nog köpa någonting en liten studentpresent till min själv bara för att jag faktiskt har klarat skolan 12 år har jag gått i skolan nu, och på tal om det ni ska även få veta vad jag fick för betyg för skrev förrut att jag skulle säga det, så ja det kommer också komma upp i veckan. Men ni får ha en bra måndag imorgon och ta hand om varandra. PUSS

Kommentarer på detta inlägg
Postat av: V e v v e A n d e r s s o n ♥

sv; man tackar så väldigt mkt :)



skönt att höra! samma här, ska snart sova så kanske jag e piggare imon hehe :)

2010-06-13 @ 22:19:06
URL: http://vevvz.blogg.se/
Postat av: Elins blogg - foto & vardag.

nemas :D gjort i helgen?

2010-06-13 @ 23:45:54
URL: http://eeeelins.blogg.se/
Postat av: PHOTOS BY NATALIA.

sv: Oj jäääävlar haha!! :D jo jag mår bra men jag är så jävla äckligt trött :/ ska jobba idag också!

PUSSPUSS <3

2010-06-14 @ 11:00:22
URL: http://nataliasoder.blogg.se/

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0