Hemma i Ställdalen

2010-06-24 @ 22:40:00
Hejsan
Hemma i Ställdalen igen efter en vecka hos Anna och Ted. Imorgon är det Midsommar då blir det först till Bruket och fira sedan upp till Nitten, och där stannar jag tills på söndag. Förresten Anna och Ted blir också med.

Hinner verkligen inte skriva så mycket i bloggen, så ja det får bli mera en annan gång när jag får tid. Nu måste jag sova. Förresten så börjar jag bli förkyld också eller vart det i veckan men börjar bli sämre :/ Och jag har varken tid eller ork för det! :(
Puss och ha en trevlig midsommar, bilder kommer en annan dag!
När jag har tid :)

Kommentarer på detta inlägg
Postat av: Viktoria

Trevlig Midsommar :)

2010-06-25 @ 19:34:41
URL: http://becoolsodapop.blogg.se/

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0