Planering för vecka 28

2010-07-12 @ 20:26:04
Måndag: Jobba, sedan hem!
Tisdag: Jobba, efter jobbet blir det att åka direkt upp till Ludvika för kl: 15:30 så har jag en körlektion som håller på i ca 1 timme! Efter det så blir det att åka hem. jag övningskör både dit och hem!
Onsdag: Jobba, efter jobbet blir det att åka till Linde för besiktning av husvagn och fira min moster som yllde för ett tag sedan.
Torsdag: Jobba. Efter jobbet skjussar Mormor mig till Ludvika för ännu en till körlektion och ja sedan åker vi hem igen.
Fredag: Sista jobbdagen för veckan, härligt!! Efter jobbet blir det hem, sedan ska vi på kalasfirande för andra gången denna vecka.
Lördag: Packa.
Söndag: Packa.

Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0