Fredag äntligen!

2010-01-22 @ 23:00:18
Hejsan, och det blev fredag denna vecka också!
men tycker faktiskt denna vecka har gått ovanligt fort, men det är skönt för behövde verkligen ha helg och ledigt.

Vad har man gjort i skolan då, jo första lektionen hade vi svenska vi behövde inte vara där (var deran klar med det vi gjorde och hade skickat det till honom) men var där ändå, så kunde ju lika gärna gå på lektionen också, så la mig på tre bänkar och läste ur en bok som jag fick av läraren. Men riktigt skönt och ligga på bänkarna faktiskt, haha men fick ont i ryggen menmen ^^ Runt halv 10 kom Nilla, då frågade jag om jag fick sluta så då gick vi till kafererian och spelade UNO, sen var det dags för Religion jag och Nilla frågade vad vi skulle göra och vi skulle fortsätta med inlämningsuppgiften men den var vi också klara med och hade skickat så vi fick göra vad vi ville, så jag och N satte oss i kafeterian igen och spelade UNO, ritkgit kul var det. Lunch äta i kulinaren, sista dagen idag vi fick äta där, eller ja vi får väll äta där men då lär vi betala. Vart UNO spelande efter lunchen också, sedan historia disskuterade filmen och lite så sedan gjorde vi nu&då (tror det heter så) olika frågor man ska svara på, jag älskar det. haha när hon tog fram det och sa att vi skulle göra det sken jag upp som en sol och läraren, (för de andra ville typ inte) jo för Emma har tjatat nu i tre veckor, hahah ^^ (kankse inte så det var, men frågade för några gånger sen, den veckan vi började tror jag, haha) Men kul var det att hon sa så.. Men iallafall jag och Pernilla brukar jömt tävla och jag har faktiskt fått ett eller flera rätt en henne eller så har det blivit lika men tror ni inte idag att hon vann :(, Haha men nästa gång ni, då ska jag vinna. Det är något som är säker!!! :D

Hälsopedda (hälsopedagogik) efter repeterade lite och så, sen fick vi sluta halv 3, jag var överlyckling för då hann jag med 15-tåget. Så klev av i kopparberg, eller ja det går ju bara dit så och mamma hämtade mig vi åkte och handlade sedan in på oscaria där jag hittade ett par skor, (bild kommer imorgon!) sen på vägen hem så var vi ner till K&M och fikade lite! Sedan hem och lagade mat, och efter det blev det att kolla på Let´s dance! och nu sitter jag här och skriver detta samtidigt som jag borstar tänderna, för jag tänkte faktiskt att jag skulle lägga mig i sängen och läsa första boken i twilight serien! :D
Men mera uppdate imorgon!
Puss

Kommentarer på detta inlägg
Postat av: Jasmine

Hej, jo jag håller med. Toppen med fredag!

Kika gärna in i min blogg och lämna en kommentar. Kram :)

2010-01-22 @ 23:46:36
URL: http://jasminestyle.blogg.se/
Postat av: I Z Z A H ~ S V A R A R

Jo du det gick bara bra, men sparade damsugat och skrurningen till imorgon =)



har du haft en bra fredags kväll då ?

2010-01-22 @ 23:55:33
URL: http://HTTP://IZZAH.BLOGG.SE
Postat av: Andrea

sv: Taaack! :) <3

Jag vet inte, den är bara lite långtråkig ibland. Men den är ändå ganska bra, och trean och fyran är jättebra! ;)

2010-01-23 @ 09:20:45
URL: http://andrealindstedt.blogg.se/
Postat av: Elin

sv: aa, verkligen :(



tack, hoppas att du får en toppen lördag idag :D



2010-01-23 @ 10:37:08
URL: http://tvillingblogg.blogg.se/
Postat av: janine

oekj men det är ju tur :DD



åh va mysigt! låter ju rätt kul=)

igår blev det hemmagjord pizza hos pojkvännens mamma och idag ska vi antagligen hälsa på min mamma så det blir en riktig familje-helg kan man säga, haha:D



kramar på dig<3

2010-01-23 @ 11:56:47
URL: http://janineaxen.blogg.se/

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0