På väg mot Vimmerby

2010-12-12 @ 19:50:00

(tidsinställt-inlägg)

Hej!
När ni läser detta så sitter jag i bilen och är påväg mot Vimmerby station, för att hämta Jon ♥
Ska bli så roligt att han kommer hit igen!

Det blir ett litet inlägg när jag och Jon har kommit hem från Vimmerby, det blir troligtvis vid typ 22-tiden eller ja lite innan, men ja runt 22 kommer det komma upp ett inlägg.
Blir väl typ att sova på en gång, då man ska upp vid 7:00 tiden då det är luciafirande klockan 8:00 i matsalen. Men det ska nog gå bra att komma upp. Skönt att man slutar tidigt imorgon i alla fall, dock så måste jag typ plugga hela kvällen. Mindre roligt, men det är ett måste.


Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0