Hmm

2010-08-12 @ 22:42:46
Jag försöker göra lite nytta, det vill säga att jag försöker packa! Kläder är ju inte så svårt, typ klar med det. Men vad ska man ha med sig för grejjer? Jag kan inte tänka heller, för är för stressad, fråga mig inte varför jag är det, men det kanske kan bero på att jag flyttar om ca 2 dagar 30 mil hemifrån, och jag har knappt börjat packa? kan det bero på det, eller något helt annat?

Aja, idag har vi grattat bort grenarna som blev när det tog ner trädet (dock blev vi inte klara) då vi istället lastade båda bilarna fulla och åkte ut med en massa grejer till tippen. Efter det åkte vi hem, lagade lite mat eller lunch, sedan åkte jag in till Lådan för att handla (helt själv) när jag kom hem så var K&M här, så vi fikade och lite så, när dem åkte så började jag och mamma att städa, dammsuga, tvätta och vaxa volvon, så nu är den jätte fin! :D

nej men jag ska väll fortsätta med packandet, inte för att jag vet vad jag mer ska ta med mig, menmen? Har ju en hel dag på mig i morgon.

Puss

Kommentarer på detta inlägg
Postat av: Ingrid

jag har varit på london-inspirerad marknad här idag! Kolla gärna in mina fina fynd!! :)

2010-08-12 @ 23:26:28
URL: http://ingridsinspiration.blogg.se/

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0