2 veckor

2010-08-25 @ 22:23:29
Hejsan!
Idag 25 augusti 2010 har jar haft mitt körkort i 2 veckor, gött är det.. Man glömmer ju nästan bort att man har ett körkort och att man får faktiskt sätta sig i en bil och köra iväg när man vill!
Ville bara komma in såhär på kvällskvisten med ett litet inlägg om det ^^

och ni som håller på och tar ett körkort, keep going!
och ge ALDRIG upp, för en dag kommer det vara du som har ett körkort. och ni ska bara veta vilken frihet det är och va stolt man är över sig själv för att man har klarat det, det är otroligt och en ganska så cool känsla!
Sen när du äntligen får rosa kortet i handen blir det ännu större och det känns mer "riktigt"

haha va sugen jag blev på att ut och köra lite ^^ men ja jag ska inte gå ut nu! haha får ta det imorgon eller på fredag, blir nog antagligen på fredag! Måste handla nått att äta till helgen! :)

Kommentarer på detta inlägg
Postat av: PHOTOS BY NATALIA.

sv: tack sötnooos :D:D

åhfan, va mys :D jag svararp å kommentarer och ska göra morgonkaffet snart (a) <3333

2010-08-27 @ 10:49:49
URL: http://nataliasoder.blogg.se/

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0