Hej

2009-05-17 @ 21:46:18

Kort dag i morgon går till 11, så jag åker med 12:14 tåget hem, MÅSTE kopiera papper imorgon också.
Så blir att träna på det sen när jag kommer hem, samhällskunskaps redovisning på tisdag/onsdag (båda dagarna då vi inte hinner alla på en timme) KOmme rinte gå bra, tyvärr. Är om partier, jag hatar allt som har med partier, omröstningar, val och sånt.. iallafall vi och med vi menar jag pernilla, jag och emelie har skrivit om Miljöpartiet,
Så blir att redovisa det, skönt med kort vecka iallafall går bara mån, tis, ons.. Jussja ska efter detta inlägg och innan jag ska sova göra ett inlägg "planering inför kommande vecka" det va ett bra tag sen jag gjorde det...
Menmen, en lektion imorogn kommer hem 12:45 mamma hämtar mig vid station sen blire att plugga + städa.
Puss


Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0