5 maj

2009-05-05 @ 22:27:57
Hejhej
första inlägget som 18 åring. däni! :D
men ja det känns precis som igår, om jag ska vara helt ärlig.
har fått presenter idag också, men dem visas imorogn då jag fått alla får av mostrarna imorgon som dem har lagt ihop, undrar va det kan vara :D det får vi se imorogn.
Har iallafall vart en underbar dag, synd bara att man gick till 4 i skolan, menmen det gick det med.
Tack till alla som vart med under min dag och som har firade den i söndags och imorgon :D
Nu ska jag sova, vi börjar 11:55 imorgon, och slutar ca kvart i 2 åker iallafall med 14 tåget hem, och hemma blire att plugga teori (körkort)

och som jag sa så kommer bilder på vad jag har fått imorgon :D
Puss

Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0