2 juli

2009-07-02 @ 21:04:38
Hejhallå!
Dagis idag 7-12:30 fick sluta en timme tidigare + att jag inte hade någon rast. Så det var skönt, för imorse hade jag absolut ingen lust att gå dit, var så sjukt trött. Menmen, näst sista dagen imorgon! Och imorgon gör jag allra sista dagen, tre veckor har redan gått, har gått sjukt fort.
Och imorgon blir det att jobba 7-14 (om vi inte får sluta tidigare det är ju fredag är lite barn då) blir nog också att gå till Sågdammen på förmiddagen, det blir skoj!
men nej bilder från hemvägen med mobilen:
   


I helgen åker mamma och pappa till nitten och förresten så ska dem ha med sig husvagen hem då vi åker på semester nästa helg åhh vad jag längtar! och jag blir hemma själv får se vad jag hittar på. ska ju inte bli så fint väder det är typiskt när man väl är ledig!, det som har vart kanon väder i ca 2 veckor nu!


detta ser inte så bra ut :(
men man ska inte alltid tro på väderprognosen ^^



Men nu ska jag räkna timmar jag har jobbat om det stämmer haha ^^
lät ju väldigt roligt, men snart har jag ca 4000 mer på kontot, det är något som är roligt.
Puss

Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0