6 januari

2009-01-06 @ 17:29:00
Hejsan bloggen!
sitter just nu och väntar på att maten ska bli klar så jag hoppas den är det snart för är riktigt hungrig :)
på förmiddagen idag var vi ner till Kenna & Marik där vi fikade, vi fick tårta :D gott vare..
sen åkte vi hem jag bar ved, och pappa hjälpte till lite grann, sedan gick vi in. och jag satte mig vid datorn.
skulle egentligen ha vart ute och gått med mamma idag och jag skulle ha tagit lite kort, men ja ändrade planer men vi ska göra det imorogn istället! så då kommer det bilder från våran promenad/fotorunda ^^
annars vad händer mera imorgon, jo pappa börjar jobba igen efter en lång ledig het nu i sammband med jul och nyår, och jag örjar skolan på torsdag :(. men skönt att det bara är två dagar denna vecka ^^ sen blir det helg igen :D
skönt med en lungn start :), det tråkiga är väll att vi måste vara i skolan på morgonen då vi egentligen har sovmorgon på torsdagar, menmen det är smällar man får ta :)  nej nu ska jag gå ner och äta, skriver mera senare :)

Eller först lite bilder från dagen:
  
  
  


Så där ja, det var lite bilder ifrån dagen!
Puss

Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0