26 april

2009-04-26 @ 21:58:17

Hejsan
Har tagit lite bilder idag, på blandade saker, men hinner inte lägga upp det nu så får bli imorgon! ludvika var nice idag, men handlade ingenting
men ändå trevligt, vi köpte glass innan vi åkte hem på coop bygg.
men nu ska jag snart sova, har precis städat klart mitt rum, tagit fram kläder tills imorgon (ska försöka ta dagens outfit imorgon) annars har jag bara en lektion imorgon mellan 8:40-11:00, men måste gå upp vid 6-tiden ta bussen till skolan 7:15 va framme i skolan ca 8:15 och sedan vänta i 25 minuter innan lektionen börjar. sen vänta i lite mer än en timme på tåget hem, sen sitta på tåget i ca en halv timme, och då är jag alltså hemma 12:45. Men ändå är jag ju hemma väldigt tidigt, därför älskar jag måndagar, eller ja, älskar och älskar gillar inte lektionen vi har, men att sluta tidigt är nice! :D
men nu ska jag lägga mig i sängen och spela lite nintendo ds, sen sova!
PUSS ♥

Om 9 dagar fyller jag 18 år!


Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0