1 april

2009-04-01 @ 21:46:27
Hejsan
ny månad & nya utmaningar
får vi se vad som händer denna månad?

har ni blivit lurade idag då? eller har ni lurat något?
har iallafall vart på dagis idag mellan 8:00-15:30, helt okej dag med underbart väder :D
delfinen var ute ända fram till mellis som vi äter vid halv tre och från ca 10-tiden, dem åt tom mat ute :)
men vi nyckelpiger åt maten inne, men frukt satt vi ute och åt i vårsolen, det var härligt. kan hoppas på lika bra väder imorgon :D, skulle också komma nån teater till förskolan det blir nog kul :) förresten så var min lärare där idag, det gick bra :)
imorogn ska göra påskpyssel med några barn också det kommer gå bra :D
berättar mer om det imorgon, sak slå en pling till syrran imorgon också, angående helgen och säga att mamma & pappa skjussar upp mig och jag kommer dit på fredag och att hon får skjussa hem mig sen på söndag :)
Men nu ska jag sova, börjar 7:30 imorgon, men behöver inte gå pappa skjussar mig :D
mkt skönt, sen slutar jag klockan 16:00 så blir längre dag än vad jag hade idag. menmen det går det också. gjorde ju övertid iaf idag, haha gick inte förrens typ kvart i 4 (slutade halv 4 idag, så ja det var ju bara en kvart men ändå) men det gjorde inget :D kul att vara där ju :D
Nej nu ska jag sova, skulle lägga in lite bilder jag var ute idag och tog men det får bli imorgon
kan lägga in ett litet smakprov ^^
 

kommer fler bilder imorogn, pusshej

Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0