28 december

2008-12-28 @ 23:00:56
Hejsan
idag var dagens planer att jag skulle städa mitt rum (det behövs verkligen) men dagens planer vart ändrade, och dem vart istället att sitta vid datorn och försöka glömma röran på rummet, haha men ja det gick inge bra, jo när jag sitter vid datorn så ser jag ju bara rakti in i väggen om jag kollar rakt fram och då ser jag inte rummet, men ja skrivbordet är inte heller vackert, det ligget bla, en bricka, penna, skivor, dvd-skivor, kamera, hårborste, nintendoDS spelet, ett spel till NDS. haha ja det var mkt det och nu såg jag att det ligger en sladd till kameran bakom datorn också, och mobilen ligger brevid mig också ^^ så ja det behövs städas. men jag ska fixa det i morogn, jag måste!!! så, så får det bli!. Nej nu ska jag fortsätta bränna ner lite filmer på dvd-skivor. Puss!

Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0