27 december

2008-12-27 @ 21:52:47
Hej, sorry för dålig uppdatering ^^
menmen, det är faktiskt jullov så jag njuter av det.

men nu tänkte jag skriva ett litet inlägg, och efter detta så kommer det även två inlägg till två st film recensioner ^^
tillbaka till detta inlägg, vad ska man säga?
jo julen är nu över, och det är en helt vanlig lördag idag, och inte bara det det är 2008 SISTA helg nästa helg så är det nytt år, eller ja redan på torsdag börjar det nya året med nya utmaningar. Härligt!
men herregud va detta år har gått fort, :O helt sjukt egentligen detta år har känts som bara några månader. och ändå har det vart precis lika många dagar alla andra år är (om det inte är skottår då) iallafall, nyår kommer vi spendera nere hos kenna och marika, alltid lika trevligt äter god mat, pratar, skjuter raketer, pratar mera, och går hem mitt i natten ^^ haha

sen vill jag passa på att skänka en tanke till de som omkom i flodvågskatastroffen i thailand
då det igår var 4 år sedan det hände.
RIP



Puss och Kram

Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0