22 december

2008-12-22 @ 23:37:43
Hejsan
gick upp vid halv nio idag jag och mamma åkte till Linde/Örebro vid 10-tiden, så var på Marieberg, Ikea och Willys, så nu är alla julklappar klara, fast inte inslagna det fixar jag imorgon! sen hittade jag även lite kläder också :)
sen var vi till kyrkogården i Linde och tände ett ljus <3
 

dessa två köpte jag, + ett par vita långa leggings.. Allting från Gina!
kan också säga att bilderna ovan, kläderna ser mycket bättre ut i verkligheten och när man har på sig dem ^^

och gissa vad jag mer har gjort?
bakat! haha tredje dagen irad nu, och imorogn blire också att baka.
och i dag bakade jag drömmar, ca 100 st ^^


Ha det bra nu ska jag sova!
2 dagar kvar till Julafton!<3

Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0