21 december

2008-12-21 @ 19:33:28
Hej
dagen har haft ett innehåll av att baka, baka och bakat!
och sen besök av anna och ted :D

Bilder från dagen´s bakning!

  
  Marknadskarameller         Schackrutor              Mazarinkaka

detta har jag bakat idag, så typ hela dagen har jag spenderat i köket!
och imorgon, blir det en sväng först till Linde och sedan vidare till Örebro, där jag ska inhandla sista julklappen och sedan skulle jag behöva hitta lite kläder till Jul och Nyår (wish me goodluck) och gissa om det kommer vara runt en miljon människor där!! närrå kanske inte så många men kommer vara mycket folk, 2 dagar innan jul ^^ jag är ju glad att jag bara ska ha en julklapp så man inte skulle ha köpt alla klappar imorgon! vi ska försöka komma hem tidigt också sådär runt 16-17 tiden och då när jag kommer hem så ska jag baka drömmar. sen knäck? om vi inte gör det dan före julafton, det beror på ^^ Nej men nu ska jag sluta skriva här och göra något annat, Puss

Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0