Blogginspiration - dag 1

2018-03-17 @ 19:19:00
Dag 1 – En bild på mig + 10 fakta om mig.

 
  1. Jag är färdigutbildad förskollärare och jobbar just nu på en förskola på en avdelning med barn i åldern 3-4 år. 

  2. Jag har sedan jag föddes bott på 6 platser i Sverige (Ställdalen, Kopparberg, Gamleby, Grebbestad, Åre och Gävle).

  3. Jag har gått på tre olika folkhögskolor (gamleby, grebbestad och åre).

  4. Jag har gått 4,5 år på högskola (Dalarna och Gävle).

  5. Jag heter Emma Ida Linnea Sjögren.

  6. jag köpte för lite drygt 1,5 månad sedan en Toyota RAV4, årsmodell 2007.

  7. Jag körde min tidigare bil tills den bokstavligen gav upp och ringde då en firma som hämtar bilar som ska skrotas. 

  8. Jag har aldrig utövat någon sport, om man inte räknar med den gången jag var på en fotbollsträning och stod bara still. 

  9. Jag fyller år den 5 maj.

  10. Jag och min sambo har varit tillsammans i över 5 år ♥

Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0