180310 - Pinchos ikväll

2018-03-10 @ 15:17:34
Hej!
Idag är det lördag och helg, vilket är skönt. Jag ska ikväll vid 18.15 äta på Pinchos här i Gävle med en kompis kommer bli supergott. Efter det går vi hem till henne och ser på finalen på melodifestivalen. Sedan blir det hemgång, ska i alla fall bli riktigt trevlig och kul att äta på Pinchos, var väldigt länge sedan som jag gjorde det. 
 
Annars så har jag kommit på en ide eftersom jag inte vet vad jag sak blogga om så har jag hittat en lista med en 30 dagarsutmaning med blogg inlägg varje dag. Jag har dock valt bort några inlägg som jag inte vill skriva om eller osm jag anser ointressanta. Men jag tror i alla fall att det blir 20 inlägg som jag tänkte försöka mig på. Jag tänkte at jag skulle skriva ett inlägg om detta ikväll när jag kommer hem och sedan starta upp detta imorgon med första inlägget. Tror att det kan bli roligt. 
 
Nu ska jag ta det lite lugnt för att om någon timme börja göra mig i ordning, har duschat och sådär så är typ att hoppa i andra kläder bara. 
Puss

Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0