Planering inför vecka 5

2017-01-29 @ 20:46:23
Jag tänkte dra igång med planering inför kommande vecka som ett inlägg som jag kommer lägga upp varje söndag. För nu under kommande veckor kommer det bjudas på en hel del saker varje dag...
 
Måndag: Skola mellan 9- ca 16 har en föreläsning på förmiddagen sen eftermiddagen ska vi göra ett grupparbete. Efter skolan blir det att svänga förbi Ica och handla lite mat sedan hem och laga mat och sedan träna lite. Sen skulle jag också behöva klämma in lite plugg på kvällen, vi får se hur det blir med det. 
Tisdag: Skola mellan 9-12. Efter skolan blir det att plugga lite antingen är jag kvar i skolan eller så åker jag hem. Sen förhoppsningsvid kan det bli en liten promenad. På eftermiddagen mellan 19-22 så får vi mat leverans från mathem.
Onsdag: Skola mellan 9-16. Sedan på eftermiddag blir det ett träningspass hemma, få i sig lite mat och kanske lite plugg på det. 
Torsdag: Skolan mellan 9-16. När jag kommer hem blir det plugg även denna dag.
Fredag: Troligtvis ska jag till skolan och ha grupparbete men vet inte vilka tiden men blir väll 9-15 tiden ungefär. 
Lördag: LEDIG från plugg. Idag är det mysdag med älsklingen, vi har inte planerat något ännu så vi får se vad vi hittar på.
Söndag: ta det lungt och ladda upp inför en ny vecka, blir väll troligtvis lite plugg också!

Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0