Onsdag kväll

2016-02-10 @ 21:42:55
Hej!
Det har nu blivit kväll och ja läsningen gick ju inte riktigt som förväntat, haha! Nya tag imorgon förmiddag för eftermiddgen kommer spederas i backen ja alltså slalombacken. Ska bli riktigt kul dock är inte vädret mycket av denna värld det spöregnade idag innan de övergick i snöfall så detta innebär att gräsmattan är grön igen. Det varar nog dock inte så jättelänge, men det återstår att se. 
 
Snart dag för sängen, men först ska jag rensa och fixa lite bland mina blogg-inlägg. Jag håller nämligen på att "rustar" upp min blogg. Om ni inte lagt märket till det har jag fixat lite här på sidan om <— och jag har väll tänkt att försöka fixa ihop en ny header när tiden finns. Detta är för jag vill börja blogga lite mera har insett att det är så roligt att kunna gå tillbaka och läsa om min vardag och liknande i efterhand.
Men ja som sagt dags att ta tag i bloggandet, puss

Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0