161231 - årets sista dag

2016-12-31 @ 13:13:41
Hej
Det är den 31 december idag och det har redan gått en vecka sedan julafton det vill säga bara 51 veckor kvar till de är ju igen. Men till dagen det är nyårsafton idag, det känns inte alls som det men enligt almanackan är det så det är så vi litar på den. Jag och sambon firar hemma med trerätters och bara tar det allmänt lugnt. Kikat nog på lite fyrverkerier från balkongen. Det blir mysigt! Kommer nog ta lite bilder under dagen som jag kan visa senare, det kommer även i morgon troligtvis komma ett inlägg om min jul och mina julklappar som jag fick.
Wtt nyårslöfte jag har 2017 är att jag vill verkligen blogga minst en gång per dag, för det är så roligt att se tillbaka vad man har gjort och liknande. Får se om jag kan försöka hålla det!
Gott nytt år önskar jag er alla! Ta hand om er, puss
 
 

Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0