Fredag!!

2015-03-20 @ 12:27:31
Hej idag är det fredag!
Jag åker till Kopparberg idag, om ca 1,5 timme ska hem till min mamma som jag inte sett sedan jul, vilket är ett tag sedan. Därför ska det bli jätteroligt, får se vad vi hittar på i helgen vi ska imorgon grilla korv i Nitten. Har med mig systemkameran så kommer nog bilder från min resa när jag kommer hem igen.
 
Vad ska man hitta på fram till man ska åka då? Ska nog försöka packa det sista så det är helt klart sen blir det nog att ta det lungt. Har inte så mycket annat att göra!
 
Kommer inte bli någon uppdatering under helgen så jag återkommer söndag kväll eller i början på nästa vecka. Puss och ha en fantastiskt helg!

Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0