Julklappar

2015-01-05 @ 22:14:00
Nu tänkte jag visa er vad jag fick för julklappar, är superglad för alla julklappar som jag fick.
Tack så mycket alla som gav mig!
 
Presentkort på KICKS
(från syskonen Anna och Lena)
 
Skärbrädor
(från mamma och Peter)
 
After Eight
(en från mamma&peter + en från mostrarna Pernilla&Maria)
 
Springform
(från mamma och Peter)
 
Fiberdukar
(från mamma och Peter)
 
Mysiga strumpor
(från mamma och Peter)
 
Morgonrock
(från mamma och Peter)
 
Thermo Leggings
(från mamma och Peter)
 
Presentkort på H&M
(från svärföräldrarna)
 
Ljus och presentkort på Ikea
(från mormor)
 
Ljuslyckta från PartyLight
(från mostrarna Pernilla och Maria)
 
Sims 4
(♥ från Mattias ♥)
 
Halsduk
(från mamma och Peter)
 
Teddypläd
(från mamma och Peter)
 
 
Pastamaskin, till mig och Mattias
(från mamma och Peter)
 
 
 

Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0