14 januari

2015-01-14 @ 22:11:00
Hej!
Idag har jag varit i skolan på eftermiddagen och efter den lektionen så åkte jag och en kompis hem till en för att plugga vidare där med en gruppuppgift som vi har. Vi var klara runt halv 6, då var det bara åka hem och laga mat och äta. Sedan dess har jag bara tagit det lungt. Imorgon blir det att gå upp i bra tid runt 8-9 tiden för att plugga ännu mera. Inlämning på fredag så både torsdag samt fredag befinner jag mig i böckernas värld.. Har faktiskt inte något mer och skriva om dagen, dock tänkte jag visa er två bilder ena är vad vi bland annat gjorde på lektionen idag. Den andra är när jag gick till bilen när jag skulle till skolan.
 
 
Livet som högskolestudent!
 
En massa snö i Gävle!
 

Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0