Väntar, väntar och väntar lite till

2012-06-14 @ 23:14:37
Jag sitter och väntar på att mamma ska komma hem från jobbet, tänkte då hålla henne sällskap när hon äter något så jag också kan äta!

Imorgon är det en ny dag, vi får se vad som händer.
Puss

Ändrade planer!
Väntade ju på att mamma skulle komma hem men hon ringer och frågar om jag ska med och hämta nycklarna till lägenheten, sådär klockan 00:00 helt fullt normalt, eller? Sagt och gjort tog en fönsterlampa i handen och gick ut mamma plockade upp mig åkte till Ställdalen, fixade med nycklarna. Åkte tillbaka till Kopparberg och såklart till lägenheten för att kolla. Så med endast en fönsterlampa gick vi runt och kollade. Så nu har vi flyttat in eller ja i alla fall en sak nu är det bara resten kvar...

Men det får bli helgens projekt, med start imorgon (läs; idag då klockan är över 12) nu är det i alla fall dags att lägga huvudet på kudden och sova.


Kommentarer på detta inlägg
Postat av: Ida

Hej! Skulle inte du kunna skriva ett inlägg om Grebbestads folkhögskola och utbildningen du gick? Ska nämligen börja där till hösten på linjen med inriktning på frilufsliv :)

2012-06-15 @ 22:08:54
Postat av: Ida

Kom på lite frågor istället, hoppas det är lugnt. :)



Hur var maten? Speciellt frukosten?

Umgicks de flesta med varandra eller var man mest med dem i sin klass?

Bildades många kärlekspar på skolan?

Vad sysselsatte ni er med på fritiden?

Finns det något "uteställe" i Grebbestad? :)



Skulle vara jättetacksam för svar!

Svar: Hej förlåt att jag inte har svarat men grebbestad är underbart. Har inte varit inne här så mycket då jag inte haft internet. Fritiden kan man hitta på mycket som att åka madrass i trapoan ;) haha. Vad ska fu gp för något? :)
Emma

2012-06-16 @ 18:13:07

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0