Big Brother 2011

2011-05-11 @ 23:44:47
Jag tänkte att jag inför kvällens livesändning, med endast 7 deltagare kvar i huset göra som deltagarna får göra det vill säga bikta mig lite. Dock gör dem ju inte det om varandra (bara ibland när de pratar om varandra) men i mitt fall tänker jag bikta mig om varje person som just nu är kvar i huset. vad jag tycker, känner och lite sådant om de.
Som sagt mina åsikter, så nu vet och ni behöver inte alls tycka lika som mig. Då vi alla har våra egna uppfattingar som jag respekterar men då vill jag även att ni respekterar mina åsikter. Sen om ni håller med mig är det också roligt.

Simon
Nallebjörnen från Norrland, kan man vara med godhjärtad en den människan. Tror nog nästan inte att det går, det är ju bara så att man vill krama honom. Sen hans dialekt gör han ju inte mindre god. Så härlig, vill alltid allas bästa och säger ofta att vi gör detta för att ha roligt, nu gör vi detta och har roligt. Alltid så positiv. Har varit en av mina favoriter sen första dagen de klev in i huset. Just för att han är så ärlig som han är och snäll. En helt klart värdig vinnare, och jag tror även att han är en av de som kommer stanna längst i huset det vill säga jag tror att han kommer stå i finalen.

Peter
En go och glad Göteborgare. Som är väldigt charmig tycker då jag. Han är roligt och rak. jag har fått hans "vettladuu" på hjärnan och börjat sagt det även jag. Även en av mina favoriter som jag kan tänka mig att se att han kommer väldigt långt, och hoppas verkligen inte att han åker ut i kväll. För han har mer att ge i huset. Det jag tycker dock är synd och på ett vis vill att han ska åka hem är att han har två barn hemma som han nu har varit borta från i över 80 dagar. Dock är det ju inte förevigt han ska vara där inne utan när tiden är innen kommer han ut.

Sara
Jag bara älskar henne, vet inte varför men hon är så otroligt härlig och söt! Även här har jag fått ett av hennes uttryck på hjärnan och det är "AaaAaa". Hon har sina skerhetstrosor på sig och kommer inte ta av dem inne i huset. Hon och Martin har väll delat säng sen ungefär dag ett och det är väll nu den senare veckan som de har umgåtts väldigt mycket, och det har varit mycket pussandes och mysande. Hon har ju faktiskt erkännt när hon sände radioprogrammet att hon faktiskt är lite kär i honom. Jag hoppas det blir något på utsidan, för de passar med varandra i alla fall i huset. Så utanför måste de kanske börja om på 0 igen för att bygga upp en ny relation, En av mina stora favoriter, som jag tror kan ligga illa till ikväll. Jag bara hoppas att hon sitte kvar!!

Martin
Snyggingen från Hörby. Storfavorit hos mig, jag hoppas verkligen att han kommer till finalen. I dagens avsnitt så sitter han ju säkert då han har immunitet. Det är jag glad för. Jag tror att jag haft honom som stor favorit sedan dag 1, och som det ser ut nu så kommer han vara min favorit tills den dagen han åker. Lika här som jag skrev på Sara, jag hoppas på nått mellan dem två.

Madelene
När hon kom in tyckte jag inte alls om honom, men hon har vuxit i mina ögon och nu gilalr ajg faktiskt henne. Visst har det varit lite mycket sängläge för hennes del, i alla fall i början då låg hon typ jämt och sov. Nu har hon nog kommit på att oj jag kan nog inte göra så om jag ska vara kvar i detta spel. Så hon har som sagt vuxit i mina ögon!

Christian
Jätte härligt människa tror jag, som är underbart snäll. Chrille, är också en favorit, som jag hoppas att det går bra för. Dock har jag favoriter som går över honom, men om han skulle vinna så är han helt klart en värdig vinnare. Om jag ska tro något så tror jag att han är en av de som kommer stå i finalen.

Gurkan
Allas våran Gurkan, som dyker upp i de flesta programmen nu för tiden, så som "Sveriges värsta bilförare", "Robinson" och nu i BB-huset. Antingen gillar man han eller så ogillar man honom. Jag gillade honom i början men nu går han bara mer och mera nedåt. Han klagar, spelar falskt och om det är någon i huset som kör skådespel så är det han. Nej jag tycker det är dags för Gurkan att lämna BB-huset ikväll!
http://www.bigbrother.se/1.2023367/2011/02/19/christian_lundgren

Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0