Västervik

2011-01-16 @ 12:32:18

Hej!
jag gick och la mig vid halv 4 inatt, vaknade av att mamma ringde och väckte mig runt halv 10 tiden. Gick då upp eller jag hämtade datorn ställde den bredvid sängen och fortsatte kolla på en film som jag bara hunnit kolla halva. kollade klart på den, och nu sitter jag här och ska göra mig i ordning för att åka in till Västervik!

Ska även in på Willys en snabbis för att köpa en grej vad jag ska köpa får ni veta när jag kommer tillbaka till rummet. Nej om jag ska sätta lite fart nu, ska även skicka ett sms till Sofia att jag åker från Gamleby snart! Vi hörs när jag kommer tillbaka hem igen, och då har jag nog lite bilder att visa er också.
Ha en fortsatt bra dag, puss


Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0