Tisdag kväll

2011-01-18 @ 23:05:29
Det börjar bli dags att lägga sig, men har ju faktiskt sovmorgon imorgon så börjar inte förrens vid 13:00, det är otroligt skönt ska ni veta!

Måste bara berätta att i morse lyssnade vi på en föreläsning, en kille som heter Leif Wingladh föredetta narkoman, alkholist, kriminell och så vidare. Det var en jätte intressant föreläsning så det var roligt. Dock var det hemskt allt det han berättade, men det var endå lärorikt. Sedan presentrade han det på ett "roligt sätt" så det bli jätte intressant att lyssna synd bara att det inte var längre jag hade gärnat hört mer.

Som sagt sova vart det men tänkte lägga mig i sängen och kolla på "minuten" på svt play, efter det sova.
Hörs imorgon, hinner nog med några inlägg innan jag går till skolan :)
PUSS

Kommentarer på detta inlägg
Postat av: josephine

v: härligt :D jo bra! vad gör dudå? kram

2011-01-19 @ 13:44:05
URL: http://joseephiines.blogg.se/

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0