Dag 6/25 - Typ av killar jag faller för.

2011-01-26 @ 20:44:31
Sjätte dagen

Typ av killar jag faller för:
När jag var yngre målade man upp sig en bild hur en kille skulle se ut och hur han skulle vara. Det funkar inte i praktiken det är en drömkille jag vill ha en riktigt kille....

jag ljuger om jag skriver att det bara är insidan som räknas, för det första du ser är utsidan så självklart spelar det också en stor roll. Men det är när man lärt känna killen som man mer och mer börjar rikta in sig på insidan och den blir allt viktigare och viktigare.
Jag tycker det är så svårt att skriva vad jag faller för, men jag gör ett försök!

Det första jag kommer att tänka på är att han ska vara omtänksam och snäll. Man ska kunna ha roligt tillsammans man ska kunna skratta men även gråta tillsammans. Romantiker det faller jag för det behöver inte vara en bukett med rosor utan det lilla gör det stora. Att vara hjälpsam är bra tycker jag. Man ska vara trygg tillsammans och även kunna lita på varandra och ge varandra den respekt som man förtjänar.
man ska kunna prata om allt mellan himmel och jord.
Charmiga killar och ett plus är fina ögon.

lite luddigt inlägg, har säkert glömt någonting också men det får vara bra såhär

Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0