25/1-11

2011-01-25 @ 18:46:36

Tjabba, tjena, hallå

Skolan idag har varit helt okej. Som vanligt kemi imorse läste lite i boken första timmen andra timmen efter fikat hade de andra redovisningar så så lyssnade jag på de i stället. Funderar på att ha prov nästa fredag på kapitel 1-3 ska prata med läraren på fredag om det.

Maten som serverades idag var fisk och mos. Efterrätt var det också idag, chokladpudding. Åh va gott det var så blev lite mat och mycket efterrrät ^^ Iland får man göra så..

På median var jag och Simon runt på skolan och fotograferade lite grann. Vi skulle ta kort på skolmiljöer man inte tänker på. Ett litet smakprov på det visas nedan:



Efter median var det bara att sätta sig vid en dator i biblioteket och ge sig på 3:dje novellen. Fast först rättade jag den andra novellen och när jag var klar och hade sparat den, så hittade jag inte på den när jag skulle skicka den. Typiskt, så det var bara att ta upp den och börja rätta igen, då gick det bättre så skickade in den. Började med en ny novell som ska handla om Lycka (har någon en bra idé dela gärna med er) jag han så långt så jag på ett word-dokument skrev en rubrik "Lycka" mer en så hann jag inte...
Slutade vid 16:15 så satte mig utanför matsalen och väntade på lite mat det bjöds idag på nuggets, ris och sötsur sås. Sedan gå till rummet och sätta sig vid datorn och slösurfa lite, där jag fortfarande sitter, men ska nu ta och öppna photoshop cs3 och redigera tre bilder..


Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0