Saker att göra i veckan!

2010-03-07 @ 22:44:03

Veckan som kommer alltså vecka 10, har många måste saker som verkligen MÅSTE göras. Bland annat dessa saker (fyller på listan om jag kommer på något mera):

  • Skriva provet i Rättskunskap
  • Lämna in historian senast fredag, ett arbete om Kambodja!
  • Avanmäla mig från Örebro Universitet (ska jag göra imorgon)
  • Fixa en kompis blogg
  • Göra praktik-uppgiften så den kan lämnas in vecka 11.

Kommentarer på detta inlägg
Postat av: Photographs by Natalia

sv: Hihi okeej :D ja jag är duktig men fan så trött jag börjar bli på att slita så mycket :(

har du en bra start på veckan babe? :D

PUSSPUSS

2010-03-08 @ 17:14:34
URL: http://nataliasoder.blogg.se/
Postat av: a l e x a n d r a♥

RE: ÅH TACK!

Jo, i våran header är det tänkt att det ska vara rundade kanter mendet funkar inte med width och wrapper? NU SER DET UT SÅHÄR:

#wrapper {

clear:none;

margin: 1px auto;

padding:0px;

width: 892px;

background-color: #FFFFFF;

PÅ WRAPPERN OCH SÅHÄR PÅ HEADER:

repeat right center;

padding-left: 0px;

padding-right: 0px;

padding-bottom:458px;

padding-top:30px;

margin: 0px 0px 20px;

width: 900px;

height: 55px;



Vad är felet?

2010-03-08 @ 17:42:24
URL: http://stadsflickornas.blogg.se/
Postat av: Photographs by Natalia

sv: haha okejokej :D jo den har varit perfekt hihi :D så himla vackert väder!! ^^ :)

PUSSPUSS

2010-03-08 @ 18:39:00
URL: http://nataliasoder.blogg.se/
Postat av: a l e x a n d r a♥

RE: okej tack ändå.

vad händer ikväll?

2010-03-08 @ 18:50:27
URL: http://stadsflickornas.blogg.se/
Postat av: Susanna

Hej,



Varför ska du avanmäla dig från Örebro Uni? Man kan ju stå kvar hela tiden och kolla om man kommer in och tacka nej först då... Och om det är kurser till höstterminen så behöver du inte vara klar med din anmälan förrän 15 april (typ världens bästa dag.. :) ) ifall det är sånt du tänker på... så stå kvar, alltid kul att veta och bra ifall du inte kommer på nåt annat att göra.

Kram

2010-03-08 @ 20:28:06

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0