En lista, för jag har tråkigt!

2009-11-30 @ 20:19:22

Namn: Emma
Smeknamn: Emmis
Piercingar: Ingen
Tatueringar: Ingen där heller, hatar ljudet ^^
Längd: 1,67 ungefär
Skostorlek: 36-37
Hårfärg: Jag har brunt hår.
Är du kär i någon: Jag säger pass på den frågan.
Önskar du att du bodde någon annanstans: Ja det göra jag.
Tänker du självmord: Nej verkligen inte!!
Tycker andra att du är attraktiv: Det får ni väll fråga dem?
Dricker du: Nej det kan jag inte påstå.
Använder du droger: Never!!
Röker du: Nej, usch.
Vilket shampoo använder du: Kommer inte ihåg va den heter, och orkar ej gå och kolla.
Vilken parfym använder du: En som luktar hallon iallfall ^^
Vad är du rädd för: Alldeles för mycket.
Gillar du att tvätta: Ibland, ibland inte.

Din första:

Operation: Aldrig gjort en.
Första piercingen: Haha, inte ens hål i öronen.
Första priset: Hmm
Första sporten du började med: Fotboll
Första husdjuret: Marsvin, som var systers sedan har jag haft akvariefiskar.
Första semestern: Åland när jag var 2 månader.
Första konserten: Tror inte jag vart på någon

Just nu:

Äter du: Mandarin.
Dricker du: Vatten.
Ska du: Svara klart på detta, sedan plugga.
Lyssnar du : Spotify
Väntar du : Hmm inget.
Tittar du : Ja kankse datorn?
Har du dig: Mjukis byxor och tröja.

Din framtid:
Barn: Ja :)
Giftemål: Ja det tror jag, om jag hittar den rätta.
Karriär: Inte en aning.

Har du någonsin:

Kysst en främling: Nej
Tappat bort glasögon/linser: Har inga.
Brutit ett ben: Nej.
Rymt hemifrån: Nej.
Röntgats: Japp det har jag.
Gråtit när någon dött: Ja det har jag verkligen gjort :/<3

Tror du på:

Gud: Nej.
Mirakel: Ja faktiskt.
Aliens: Nej
Magi: Nej
Himlen: Ja
Tomten: Nej, hehe
Änglar: Nej

Senaste
:
Film du hyrde: Oj kommer jag inte ihåg.
Film du köpte: Jadu, inte en aning.
Låten du lyssnade : Lyssnar just nu på Idol 2009.
Låten du hade hjärnan: Human Nature..
Låten du laddade ner: Kommer inte ihåg, det var ett tag sen.
Personen du ringde: Mamma.
Tv program du tittade : Hmm, måste nog vart idol i fredags.
Personen du tänkte : Det du.

För eller emot:

Långdistansförhållanden: För, men kan nog vara svårt.
Utnyttja någon: Emot!
Självmord: Emot
Att använda droger: Emot!
Köra onykter: Emot
Förhållanden: För

Favorit:
Mat: olika
Låt: Finns många att välja med, går inte att välja en.
Sak att göra: Sitta vid datorn, umgås med kompisar
Dryck: Vatten är alltid gott.
Bil: Finns många fina bilar!

Har du nånsin:

Ljugit för någon: Ja det har jag säkert gjort.
Varit i slagsmål: Nej inte vad jag minns
Blivit arresterad: Nej

Antal:

Gånger du varit kär: 3 ggr.
Gånger ditt hjärta brustit: Några gånger.
Hjärtan brustit på grund av dej: Vet inte.
Personer från grundskolan du har kontakt med: Några stycken.
Ärr du har på kroppen: Många

Senaste:

Tidning du läste: NA, i skolan ^^
Personen du fick mail av: Facebook
Personen du fick brev av: Skolkatalogen, så svenska klasskort? Kanske det heter.
Personen du fick sms av: Alexis.
Saken du köpte: Hmm kommer jag inte ihåg.


Övrigt
:
Vad har du gjort idag: Vart i skolan hela dagen.
Var det kul: Nja det kan jag väll inte påstå.
Hur tidigt stiger du upp: Alldeles för sent, ska egentligen gå upp vid 6 men ja blir att jag går upp vid halv 7.
Gillar du att slåss: Neeej
Vad ska du göra ikväll: Plugga, sitta här och hinna duscha.
Är du seriös: Ja det är jag, m,en ibland inte.
Var har du ont: Min häl.
Använder du hårspray: Japp det gör jag.
Kan du stå på händer: Ja, om jag har en vägg bakom ^^

Favorit:

Håkan Hellström eller The Ark
: Ingen, men måste jag välja så The Ark.
Salt eller socker: Socker.
Gillar du ketchup: Ja det gör jag.
Är du glad nu: Jo då
Var du glad igår: Till och från.
Känner du nån som jobbar på sjukhus: Hmm, nej det tror jag inte.
Stockholm är
: Sveriges huvudstad.
Kan du sjunga: Alla kan sjunga vissa bättre än andra.
Mer värt än guld: Familjen, nära och kära & vänner <3
Spaghetti eller makaroner: Pasta ^^
Ett land jag helst vill besöka: Finns många länder jag vill besöka bland annat Australien.
Påsar: Va?
Ska bli skoj: Studiedag på onsdag!!
Ska inte bli skoj: Att vi har prov i morgon!
Sparar till: Körkortet.


Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0