Mätt och belåten

2009-03-22 @ 14:45:54
Hejsan
åt nyss upp maten, och som ni vet så åt jag, pommes och korv.
har gett trullsa lite mat också så nu sitter hon på diskbänken och äter.
om ungefär 30-40 minuter kommer syster hem, till sin egen lägenhet. Hon ringer nog tror jag.
Och snöar gör det fortfarande ute :( tråkigt. men jag tror inte snön lägger sig på backen eller jo det kalrt den gör det men ja den smälter lika fort som den kommer ner, och man säger så. Nej ska plcoak ihop lite grejje och sen sätta mig och vänta på anna.
Ikväll är det beck också, haha på tal om något helt annat, den ska jag kolla på, skönt att man inte behöver gå upp tidigt imorogn, eller jo ska försöka gå upp vid 8-9 tiden för pappa fyller år på tisdag och jag måste baka lite grann, ska bla baka snoddas.
nu hoppa truls ner så nu sitter hon på bordet och kollar ut ^^ och förresten hon har inte vart ute någonting idag :O
fast kan nästan förstå det vem vill gå ut när det snöar och så, ne precis inte jag ^^ hon sitter och tvättar sig istället. men nu ska jag runda av detta inlägg och göra något annat :D
Puss

Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0