Lista

2009-03-13 @ 18:12:23
Var kommer du ifrån? Född i örebro, bor i ställdalen
Heter? Emma
Hur gammal är du? 17 år
När fyller du år? 5 maj
Tycker du om någon just nu? Japp
Jag samlar på? Nje, inget jag kommer på
Gröna eller röda äpplen? Gröna
Vilken tid gick du upp idag? 04:50
Har du sovit i din egna säng inatt? Ja
Har du sovit ensam inatt? Ja
Har du strumpor på dig nu? Ja
Hur svarar du i telefon? "Sjögren" (vanlig telefon) och "Hallå" (mobil)
Vad ska du göra ikväll? Kolla på tv, och sova
Vad ska du göra imorgon? Vet inte, inget speciellt
Var vill du bo när du blir stor? Inte här jag bor nu iallafall, göteborg är mysigt.
Vad vill du bli när du blir stor? Inte en aning
Är det okej att gråta? Ja!
När grät du senast? Nån vecka sen
Vilken årstid tycker du bäst om? Sommaren helt klart
Laddar du ner musik och filmer från internet? Ja
Skulle du göra om du vann en miljon? Ojj, en sak jag skulle göra är iaf att åka till eiffeltornet, alltså till Frankrike
Bär du glasögon eller linser? Nepp
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder? Nej det är inte viktigt men det är snyggt
Har du piercingar? Nej ingenstans inte äns hål i öronen
Har du tatuering? Nej
Vill du gifta dig? Ja, om jag hittar den rätta
Vill du ha barn? Ja, men inte nu
Solar du ofta? På sommaren, men jag tycker det är så himmla tråkigt att sola
Är du bra på att laga mat? Jadå
Gillar du att dansa? Nje, inte så värst
Vilken är din favoritglass? Chokladglass
Tror du på ett liv efter döden? Kanske, kanske inte
Bor dina föräldrar tillsammans? Ja
Är du morgon eller kvällsmänniska? Kvällsmänniksa
Vilka hårfärger har du haft? Brunt, rött
Är du beroende av något? Nej inte vad jag vet
Röker du? Nej
Senaste låten du hörde? Någon barnlåt på dagis, haha som sätter sig på hjärnan, "gå, gå gå, så här går jag och det går bra"
Vad gör du på helgerna? Olika
Vem kramade du senast? Barnen på dagis
Saknar du någon nu? ja det gör jag
Vem ringde dig senast? Kommer inte ihåg
Var du glad igår? Ja det var jag

Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0