Kom hem igen

2009-03-21 @ 23:09:05
Hejsan, klockan är cirkus 23:00
släppte ut trulls för kanske drygt en timme sen, men hon har inte kommit hem och jag är trött så ja nu får hon gärna komma tillbaka hem :D
kollade ut några gånger och då satt hon på räcket, men inte nu?
hmm, men antar att hon kommer tillbaka snart :)
bäddat rent sängen nu, borstat tänderna så klar att hoppa i säng, nu är det bara en trulls som saknas.
men jag får vänta ett tag till :)
förresten så hör man verkligen allt i lägenheter, bara någon går så knackar det, och lyser i trapphuset någonting som inte lyste förrut, och öppnar dörren gör jag inte!, har förövrigt vart och kännt på den ca 4 ggr sen jag kom hit, haha ^^, menmen tillbaka till att vänta på trulls
Puss

UPDATE;
trullsa är hemma :D
så nu ska jag snart sova

Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0