7 juli

2009-07-07 @ 20:36:32
Hejsan
Dagen började att jag gick upp tillsammans med mamma vid 7-tiden då vi skulle på handledar utbildning i Ludvika idag.
Som började kl 9:00 och slutade 13:00 allt gick bra och jag fick en övningskörningsskylt + en backspegel.
och gjorde syntest också, det gjorde man på plats det var bra (Y)

Mattias trafikskola i Ludvika


Sedan till stan igen och köpa lite presenter till Ted då han fyller år idag, och jag hittade inga kritor i söndags då vi var i Örebro. blev ritpapper+kritor sen hade jag köpt en tröjja till honom.

söt va?!


När vi var klara på stan jag och mamma åkte vi upp till Anna och väntade där på att mormor och pappa skulle komma sen gick vi tillsammans in vart paket öppning och fika!
   


Lite bilder från Ted´s 2 års dag!
Nu ska jag fortätta kolla på minnescermonin

Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0