5 juli

2009-07-05 @ 22:33:13
Hejsan
förlåt för sämsta updateringen idag, men har inte hunnit!
för det första imorse så funkade inte internet, så då vart jag sur. Så sket i det, sedan när ja fick igång det så hade jag inte tid då var jag tvungen att göra iordning mig för Örebro. Så då gick all tid till det, sen mitt i allt ringer Anna, så pratar en stund med henne. Mamma och pappa kom hem vid 12-tiden sen vid halv 1 nått så åkte vi till Örebro plockade upp mormor i kopparberg, var in på marieberg och handelade lite (bilder kommer i ett annat inlägg) och sen till Ikea.

Sen åkte vi till lindesberg på hemvägen för att gratta moster som fyller år idag, Grattis!
sen vidare hem och här hemma så började jag städa mitt rum för det såg ut som en bomb hade slagit ned, men nu är det fint igen :) bara lite små fix kvar som jag tänkte hinna med imorgon.

Har haft en bra dag, jag hoppas ni också har haft det.
Förresten imorgon är det första dagen på mitt sommarlov!
Puss

Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0