23:54

2009-07-10 @ 23:54:16

Hejsan måste sova!
upp vid 9-tiden i morgon ska på rally tillsammans med pappa och kenna så hämtar kenna vid 11-tiden sen till kopparberg, kameran har jag med mig så några bilder kommer jag nog allt bjuda på imorgon kväll sen hela kvällen i morgon ska jag packa packa packa och packa mera.
Dok åker vi inte förrens vid 12-13 på söndag så jag hinner packa lite då också.
Puss godnatt!


Kommentarer på detta inlägg
Postat av: Mia

Hej du!!

Jag och min syster är med i en tävling där vi kan vinna en liten dator :) Vi hade vart väldigt tacksamma om du kunde klicka in dig på:

http://asusnordic.com/summertour/?p=351

och rösta på oss... Det vore så himla snällt :) Det tar ca 3 sekunder du behöver bara klicka på den lilla snäckan bredvid bilden.. se till att din röst registreras genom att siffran bredvid snäckan ändras :)

Kram// Mia & Mirna



p.s gillar bikining här nere :)

2009-07-11 @ 01:12:24
URL: http://metrobloggen.se/miiia

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0