1 juli

2009-07-01 @ 21:02:05
Hej
nu är det ny månad (igen!!!) vart tog juni vägen?
men iallafall denna månad tror jag kommer bli rolig mycket skoj som händer
jag får sommarlov på riktigt (typ iallafall kankse jobbar nästa vecka?) jag ska på handledarutbildning i ludvika. Och det sista som jag längtar så grymt mycket till det är att vi åker på semester, bara komma bort göra något annat haha längar till och med efter att få diska gå upp till service huset och duscha, koder för att komma in eller vad det nu är.
JAG LÄNGTAR och jag älskar husvagnssemester på sommaren! <3
menmen bara 11 dagar kvar tills vi åker, det är alltså den 12 juli närmare bestämt som vi åker!
tagga tagga tagga!

men nu till dagen, vi tar en dag i taget ^^
har såklart vart på dagis jobbade mellan 7-14 som jag gjort hela veckan och ska göra hela veckan ut,
och vart sjukt lite barn idag. men har vart skönt och har i stort sett hela dagen spelat spel memory och uno.
Fiskbullar och potatis till lunch och till mellis fick dem fruktsallad som jag och anna hade gjort, tyvärr så gick jag hem före dem äter då dem äter ca halv 3, så det är tråkigt.

menmen, kul med lite andra tider också, och sen att dagen går så fort när man börjar såpass tidigt. och det är skön. och sen att man kommer hem tidigt och hinner göra saker hemma också.
menmen, nu är det bara två dagar kvar, det har gått fort i slutet, men blir nog kanske lite jobb nästa vecka också, men inte på dagis då utan på mammas jobb. Det kommer bli skoj! :)

bild från igår


Dagis imorgon också, vi får se vad dagen bjuder på. När jag kommer hem så ska jag iallafall fortsätta att skrapa sedan grundmåla det som ska vara vitt. och kanske om jag hinner måla rött längst upp.
jusstja har ju glömt att visa har ju målat garage dörrarna så nu ser dem ut såhär:

 
FÖRE -------- EFTER


men nej inte tid med att sitta här, ska ner och äta nått eller man skulle kanske ta en glass. Det visar sig, sedan ska jag gå och sova så kanske man kommer upp imorgon, och jag hoppas pappa skjussar mig till dagis imorgon så skönt och snällt av han, och skönt och slippa gå ^^,
Puss, skriver mera senare innan jag sover om jag kommer ihåg annars imorgon.

Kommentarer på detta inlägg
Postat av: Olle

Du verkar ligga i med jobbet! Men det är ju bara bra med tanke på att du förmodligen tjänar massa pengar:) Aja nu ska jag fortsätta plugga. Föresten, kika filmen från min skola. Sjukt är det!

http://www.youtube.com/watch?v=_WqIHjV1JsA

Mågott

2009-07-02 @ 18:15:50

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0