Dagen efter nyårsafton!

2009-01-01 @ 23:59:21
jag vet precis hur dagen efter nyår är alltid samma saker görs!
vi kom hem vid halv 5 imorse gick och la mig vid 5 sen går man upp vid 15-tiden äter frukost och så sätter sig vid datorn/tv äter mat, sen sitter man vid datorn/tv hela kvällen ^^
hehe alltid samma saker.
men nu kommer det bilder från nyår:
 

i väntan på att kenna skulle komma och hämta oss, så vi inte behövde ha med någon bil ner, så tog jag lite kort på månen, och en stjärna som lyste jätte klart, måste ha vart polstjärnan!

  
förrätt och varmrätten....
 
....efterrätt och kakan till fikat


 
Ljus detaljer nere hos stångberg´s


skåla in det nya året vid 12-slaget och efter det blev det raketer,
och såklart tog jag kort på dem med så nu kommer det raket bilder

 
  
  
jag säger bara OJOJ!!
till denna bild som är under detta


sen även lite bilder från promenaden hem mitt i natten, vid sisodär halv 5 på morgonen!
 
  


Det var mitt nyår i text och bilder, jag hoppas ni hade det lika trevligt som jag har haft med gott sällskap, och god mat!
och nu säger vi hej då 2008 och välkomnar år 2009
och hoppas att det blir ett bra år, med nya krater och med nya utmaningar.
Pussar

Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0