Bonde söker fru - bröllopet

2009-01-26 @ 21:50:48

Idag den 26 januari klockan 20:00 så visade tv4 bröllopet mellan Magnus och Emma
det var så gulligt och så himmla fint!
och emma var jätte fin i sin klänning och magnus i sin kostym
dem såg så lyckliga ut
och låten emma sjöng (förresten hon var grym på att sjunga) det var så fint, då grät jag.
kollade ni?

ja som vanligt på sånna hära program så grät jag, förstår inte ^^
tänkt då va mycket jag kommer grina på mina syskon´s eller ännu mera mitt eget eller någon annan som jag känner!
Det tar vi den dagen om den nu kommer.

Lite bilder från bröllop, lånade från tv4.se






Finner inga ord hur fint detta bröllop var
Jag önskar (fast dem inte kan läsa detta) emma och magnus all lycka till i framtiden!


Denna låt sjöng emma för magnus
och den gjorde hon så bra, och vilken underbar låt!

Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0