22 januari

2009-01-22 @ 18:28:16

Hejsan
jag sitter och äter russin, vart grymt sugen på det för ett tag sen så jag gick ner och hämtade ^^
och det var (är) riktigt gott!
annars idag har man vart i skolan hade sovmorgon imorse, så åkte in med 8:57 tåget och i kopparberg klev pernilla på, sen var vi i linde vid halv 10 gick till skolan sedan till F7 där vi skulle ha skapande, sen stog vi i hallen och disskuterade hur det skulle se ut och så, sen hämtade jag och pernilla grejjer i stinas bil och såklart så gick vi till fel bil först haha men vi hittade den tillslut, var tvugna att gå in vid estet och värma oss ^^ menmen, sen vidare till F-huset men har inte börja så mkt då vi, skulle på rundvandring i skolan ^^ och kolla på olika uppehållsrum elever har gjort

Vi var till:

  • Cafeterian (aka, Karins krypin)
  • G-huset
  • N-huset
  • C-huset

tror det bara var dem ^^ så vi sprang runt på hela skolan ungefär :P
men oj så mkt ideé vi har fått nu (eller inte) menmen det kommer gå galant det dära, kommer bli snyggt i hallarna i F-huset (hoppas vi på)
sen den lektionen slutade runt 11, så då gick vi och käkade.
sedan satt vi i a-huset ett tag men tråkigt där då vi gick till idrotten och där fick vi sitta ett tag tills gunnel kom och kunde låsa upp i spegelhallen så vi kunde ha idrott där jag&pernilla, kul vare!
slutade nån gång vid 13:00, pernilla åkte bil hem och jag satte mig i A-huset och väntade på att jag skulle gå till tåget, sen när jag suttit där ett tag så kom G, (hon hoppade tyvärr av skolan för ett tag sen) så roligt att se henne så sattt och pratade lite och så, men sen skulle hon gå och vart själv igen, men då kom S & H och frågade om jag ksulle med till tåget, så jag hängde med dem, eller vi satt kvar i a-huset en stund sen ner till tåget. och vidare hem. Hemma i ställdalen runt kvart i 3, mamma kom och hämtade mig, sen hem och lagade mat (mamma) spagetti och köttfärssås :D Gött vare!
och nju sitter jag här vid datorn som alla andra kvällar ^^
skänt med fredag imorogn! :D
kommer imorogn för ca 3 timmar bli en el:are då vi ska ha elsäkerhet, det tillhör kursen arbetsmiljö&säkerhet, som egentligen är avslutad, men den vi ska ha i elsäkerhet har inte vart så sanbb, men nu äntligen har vi fått en tid så den kursen kan bli klar! bara det inte blir som det vart för B-klassen att han säger att han ska på ett möte och att det inte blir något? sen har vi rast i ca 2 timmar sen kommunikation och sist skapande verksamhet. så imorogn äre en lång dag fast vi bara har tre lektioner men slutar 15:50 så blir 16:00 bussen hem. men sen helg! <3 :D
nej nu ska jag sluta skriva, sorry men det vart väldigt mycket text ändring på detta mera bilder!
kan lägga in en bra låt istället^^


Daniel Powter - Next plan home
riktigt bra låt om jag får säga det själv! :D

Puss, skriver mera imorgon!

Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0